Vaše vlastní podnikání
Naše know-how
společný úspěch

TŘI ZÁSADNÍ PILÍŘE, KTERÝMI SE ŘÍDÍME 

Naši největší devízou je zájem na prosperitě a rozvoji franšízanta, proto se snažíme nastavit franšízovou spolupráci tak, abychom značku BB stále posilovali.

  1. K Vašim penězům se chováme, jako by to byli naše investice
  2. Transparentnost nákupních cen
  3. ​Nevyděláváte, neplatíte franšízový poplatek 6%

 

JSME ČESKÁ FIRMA A ROZUMÍME NAŠIM ZÁKAZNÍKŮM

BAGETERIE BOULEVARD (BB) je exprès gourmet koncept designových restaurací rychlého občerstvení, s nabídkou čerstvých a zapečených baget, přímo na objednávku zákazníka, které tvoří hlavní sortiment značky. BB je výrazným protipólem amerických fastfoodových řetězců a vychází z evropských základů gastronomie,  s odkazem především na Francii.

Značka BB dnes symbolizuje rychlý moderní evropský styl života s důrazem na kvalitu, čerstvost a autenticitu surovin. Kromě stále základní nabídky, zákazníkům přibližuje a demokratizuje evropské chutě prostřednictvím svého gurmánského Chef menu, Fit Calories a Specialité du Chef.

Zároveň má nezaměnitelný design a styl komunikace, který charakterizují zejména vtipně smyšlené novinové výstřižky, které se prolínají právě jak do stylu restaurací, tak obalů a humorné články na aktuální společenské témata.

BB je vyhledávána atraktivní zákaznickou klientelou, která se nespokojí s nabídkou tradičních fastfoodových řetězců, a hledá kvalitnější variantu stravování.

Jsme česká rodinná společnost s dlouholetou tradicí a silným zázemím společnosti Crocodille, pod vedením jediného vlastníka Petra Cichoně, který úspěšně podniká v oboru již více než 26 let.

 

 

VZÁJEMNÁ SPOLUPRÁCE = PERFEKTNĚ VYLAĎĚNÝ PROCES

Proč my?

  • K Vašim financím se chováme, jako k našim vlastním investicím
  • Máme vlastní nenapodobitelný styl
  • Nabízíme produkty, které lidem chutnají a kde si každý vybere
  • Klademe důraz na vývoj a kvalitu
  • Jsme evropsky silná značka
  • Jsme rodinná společnost
  • Nevyděláváte – neplatíte franšízový poplatek

Co nabízíme?

  • Práci, která Vás bude bavit
  • Dlouhodobý příjem a zhodnocení Vaší investice
  • Osobní rozvoj a realizaci
  • Vytvoření vlastního týmu
  • Podílení se na vývoji značky
  • Možnost rodinného bussinesu
  • Transparentnost nákupních cen 

Co potřebujeme od Vás?

  • Ochotu denně se podílet na chodu své restaurace
  • Absolvování školení*
  • Zkušenosti v oblasti řízení zaměstnanců
  • Zájem na vlastním růstu
  • Minimálně 2,5 mil. Kč vlastních prostředků
  • Zkušenost s gastro provozem výhodou
*Školení neboli adaptaci absolvuje bez vyjímky každý franšízant a každý zaměstnanec podílející se na provozu konceptu BB. Doba školení je závislá dle vykonávané pozice.

 

SE VŠÍM VÁM POMŮŽEME

Hlavní náplní franšízora (tedy nás) je poskytovat franšízantovi (tedy Vám) know – how značky a průběžně ho inovovat. Za toto hradíte franšízový poplatek a poplatek za správu konceptu. Zároveň se Vám však snažíme pomoci i v ostatních oblastech:

Před otevřením provozovny:

  • Vyhledáním vhodné lokality
  • Architektonickou studií a projektem provozovny
  • Výstavbou a vybavením provozovny na klíč
  • Vyškolením a náborem kompletního personálu včetně Vás, kde Vás zasvětíme do jednotlivých procesů BB – provoz, kvalita, marketing, finance, personalistika, kontrola restaurací, věrnostní systém, software aj.
  • Financování provozovny – doporučený bankovní institut, je však možné řešit po vlastní ose

Po otevření provozovny:

  • Zajištění dodávky surovin, obalů a ostatních materiálů (zejména marketingových) včetně technologie a logistiky
  • Podporu area manažera
  • Nastavení marketingové strategie a pomoc při lokálním marketingu
  • Kontrolní systémy provozovny
  • Kompletní softwarové vybavení – pokladní systém, sklady, objednávky, personalista
  • Hodnocení Vaší výkonnosti a hledání optimálního řešení
  • Vývoj a dodržování standardů značky

 

KROK PO KROKU K VYSNĚNÉ RESTAURACI

  1. Jako první krok nám prosím vyplňte kontaktní formulář níže. Nejpozději do 14ti dnů se Vám ozveme a domluvíme se na osobní schůzce.
  2. Následuje osobní schůzka, kde Vám sdělíme detailní informace o franšíze BB. Na základě Vašich finančních možností a preferované lokality zvolíme vhodný typ provozovny. Stávající zavedenou provozovnu nebo výstavbu nové.
  3. Bude Vám nabídnuta možnost strávit den v provoze a osobní setkání s našimi franšízanty.
  4. V případě, že splníte základní parametry možné spolupráce s naším franšízovým konceptem, absolvujete rozhovor s majitelem společnosti Petrem Cichoněm. 
  5. Potvrzení vhodné provozovny
  6. Uzavření Smlouvy budoucí, jejímž obsahem již bude zvolená provozovna, kupní cena a její úhrada, popis adaptace a předpokládaný termín předání.
  7. Úhrada zálohy na kupní cenu a vstupního poplatku.
  8. Následně nastoupíte do adaptačního procesu
  9. Po dokončení řádné adaptace včetně všech povinných zkoušek dojde k předání provozovny a zahájení franšízové spolupráce.

 

SORTIMENT

BB vyhledává atraktivní zákaznická klientela, která se nespokojí s nabídkou tradičních fastfoodových řetězců, a hledá kvalitnější variantu stravování s důrazem na autenticitu surovin.

Sortiment je natolik široký, že uspokojí potřeby zákazníka v průběhu celého dne.

Kromě základní řady baget, výběru ze 3 druhů pečiva a volby náplně ( 5 studených a 5 zapečených variant), nabízíme i sezónní CHEF MENU, které je vždy inspirováno kuchyní vybraného evropského či světového regionu a vyvíjeno špičkovými šéfkuchaři. Takže u nás v každém ročním období ochutnáte nové speciality, včetně těch z řady FIT CALORIES, pokud si hlídáte štíhlou linii.

Pro opravdový gurmánský požitek nabízíme limitované edice SPÉCIALITÉ DU CHEF, prostřednictvím kterých slibujeme našim zákazníkům nezapomenutelný zážitek.

Náš sortiment je opravdu pestrý, dbáme na to, abychom uspokojili potřeby i našich nejnáročnějších zákazníků.

TYPY RESTAURACÍ

BB se vyznačuje variabilitou typů provozoven. Pro naše potřeby však rozdělujeme na tři hlavní linie:

1. High street store 
2. Foodcourt  
3. Drive

Dbáme na příjemné prostředí, kvalitní sezení se stylovou hudbou. Franšízant si tak může vybrat, o jaký typ provozovny bude mít zájem.

High street store

  • Výměra: min. 100 m2.
  • Umístění a styl: na velmi frekventovaném místě, přízemí (možnost i patra), ideálně rohový, velké výlohy, širší vstup, příliš nekomplikovaný půdorys. Nachází se ve městě s  50 000+ obyvateli
  • Průchodnost: průchodnost okolo provozovny min. 8 - 10 000 lidí denně. Dostatečná kapacita médií – voda, elektro, kanalizace, možnost vzduchotechniky.

Food court

  • Výměra min. 50 m2 (dle specifikace centra) + sklady.                                                                                                
  • Umístění a styl: Typizovaná jednotka, nacházející se v obchodním centru v rámci food courtu nebo roh fasády.      
  • Průchodnost centra:  min. 10 000 denně.
  • Dostatečná kapacita médií – voda, elektro, kanalizace, možnost  vzduchotechniky.

Drive

  • Výměra pozemku:  min. 1 000 m2, samostatná budova od 250 m2
  • Umístění a styl: Budova (novostavba, čerpací stanice, hotel, atp.) nebo Pozemek umístěný samostatně nebo v rámci čerpací stanice (i stávajícího objektu), retail parku. Nachází se na velmi frekventovaném a strategickém místě většinou na okraji měst u příjezdové hlavní komunikace (křižovatky, dálnice, rychlostní komunikace, „výpadovky“, parkoviště obchodních center atp.).
  • Průjezdnost:  min. 15 000 aut denně. 

 

Aktuálně máme zájem o TYTO LOKALITY.

Financování a investice

Pro účely vstupu do franšízového systému BB požadujeme, aby kandidát disponoval také svými vlastními finančními prostředky, které do podnikání vloží. Minimálně požadujeme částku 2,5 mil. Kč. Vzhledem k tomu, že orientační cena provozovny se pohybuje od 5ti mil. Kč výše, je možné, aby franšízant využil i úvěrové financování. Pro tyto účely máme dohodnutou spolupráci s předními bankovními ústavy. Je však možné financování řešit i po své vlastní ose.

Stát se franšízantem BB s sebou nese i finanční nároky, které by měl franšízant investovat. Pro přehlednost jsou rozděleny na Prvotní a Průběžné. Prvotní představují počáteční náklady při zakoupení licence a investic do provozovny. Průběžné naopak ukazují předpokládané základní měsíční poplatky, které budete muset v rámci užívání licence BB uhradit franšízorovi nebo proinvestovat.

 

PRVOTNÍ INVESTICE

  • Vstupní poplatek: 15.000 EUR
  • Kauce: 1 mil. Kč
  • Školení: 300 tis. Kč
  • Prvotní náklady: 400 tis. Kč
  • Investice: Kupní cena
  • Rezerva - náběh provozovny: 500 tis. Kč

PRŮBĚŽNÉ INVESTICE

  • Franšízový poplatek: 6% z měsíční čisté tržby
  • Poplatek za správu konceptu: 2% z měsíční čisté tržby
  • Lokální marketing: 1% z měsíční čisté tržby
  • Národní marketing: 1% z měsíční čisté tržby
  • Fond modernizace: 2% z měsíční čisté tržby

PROVOZNÍ NÁKLADY

  • Nájemné a energie
  • Mzdové a personální náklady
  • Suroviny, obaly a logistika
  • Marketing – v rámci provozovny
  • IT a Systémy
  • Kontrolní mechanismy provozovny
  • Ostatní provozní, režijní a finanční náklady

 

Částky zde uvdedené jsou orientační a odvíjí se dle typu provozovny.

 

 

REÁLNÉ PŘÍBĚHY, REÁLNÉ ÚSPĚCHY

Václav Bečvář, franšízant

Franšízant Bageterie Boulevard:

  • BB Zličín
  • BB OC Borská Pole a DRIVE 
  • BB OC Olympia
  • BB OC Plaza
  • BB Rondel A DRIVE 
  • BB OC Central 

 

VĚŘÍM V SÍLU A ZÁZEMÍ ZNAČKY, JEJÍ BUDOUCNOST A KNOW-HOW

Restaurace BAGETERIE BOULEVARD jsem znal již dříve, jako zákazník. Při svých cestách do Prahy jsem nevynechal příležitost se v některé z nich zastavit. Vždy zde na mne dýchla atmosféra, kterou jsem si zamiloval při cestách po Francii.

Otevřít první franšízovou restauraci BAGETERIE BOULEVARD jsem bral jako velkou výzvu a moje rozhodnutí bylo v duchu výroku Sigmunda Freuda: „V drobných věcech se spolehni na rozum, ve velkých věř srdci.“

A já věřím. Věřím v sílu a zázemí značky, její budoucnost a know-how, které denně při své práci využívám. Franšízing je však o oboustranné spolupráci, ve které jsou role předem rozděleny.

Franšízor přináší vize a rozvíjí značku. My, franšízanti, vize realizujeme a franšízorovi přinášíme názory a potřeby našich zákazníků, se kterými jsme v každodenním kontaktu. A právě spokojenost zákazníků je našim hlavním posláním, které nás spojuje.

 

 

DŘÍVE JSEM PRACOVAL PRO MEZINÁRODNÍ FIRMY. DÍKY BB VŠAK ŘÍDÍM VLASTNÍ BYZNYS.

Pracoval jsem jako manažer pro mezinárodní firmy bez přímých zkušeností s podnikáním. Pak se naskytla možnost stát se franšízantem Bageterie Boulevard. Koncept společnosti se mi líbil, a tak jsem se za velkého nadšení mých dětí, které podnik milují a určitých obav manželky stal franšízantem.

 

Vlastní business mě vždycky lákal. Na franšízingu se mi líbí, že za sebou mám velkou značku s kvalitním know-how. Přebral jsem stávající provozovnu Bageterie Boulevard a nyní se snažíme získávat nové a udržet stávající zákazníky. Na prvním místě je kvalita servisu, naší odměnou jsou spokojení návštěvníci, kteří nám odpustí i nějakou tu menší chybku.

 

Franšízing bych přirovnal ke sportu. Hrajete hru na přesně vytyčeném hřišti. To je však dostatečně velké, abyste na něm mohl předvést, co umíte.

Stanislav Novotný, franšízant

Franšízant Bageterie Boulevard:

  • BB Arkády
  • BB Eden
  • BB Francouzská
  • BB Thámova

 

NAPIŠTE NÁM A MY SE VÁM OZVEME

Škola franchisingu

Praha 1 - BB Koruna

Václavské náměstí 1
Na Příkopě 2
Praha 1
navigovat

Otevírací doba:

Pondělí - Sobota
08:00 - 23:00
Neděle
08:00 - 22:00

Konakty

M: 732 341 445
E: bb_pha_koruna@boulevard.cz